Thursday, August 20, 2009

Program Dialog Dan Makan Malam Mahasiswa Anak Melaka Bersama YAB Ketua Menteri Melaka...


Slm3!!!...yew kt pegi pulak ke aktiviti seterusnya...Kali ini aku n beberapa kengkwn dr UniKL yg berasal dr Melaka pegi ke program tertera di atas...Program ini bg mengumpulkan anak-anak melaka yg sedang belajar di kawasan KL...Antara Universiti yg terlibat termasoklah UniKL, UIA, UPM, UiTM, MMU, UTM...emmmm program di berlansong d Rumah Melaka, Kuala Lumpur dan anjuran Bahagian Pekerja Dan Pelajar Antarabangsa(BPPA) dgn kerjasama Pertubuhan Belia Pemikir Muda (PPM) dan bertarikh 15 Ogos 2009 (Sabtu)...Yg bestnye kt program nie, aku dpt ddk sebelah ngn YAB Ketua Menteri Melaka, Datuk Seri Hj. Mohd Ali Rustam...tp biase arrr, meggigil gak dok sebelah die...makloma arrr kene cover...heeeee3!!!
emmmm, mule2 lepas kitorg register jew, teros jew msk rumah melaka...mmng best arrr,smart gile rumah die, perabot pown ala2 istana sket arrr...Ape lagi pastu terusalah kitorg dok posing amek gambr kt sudut yg best2....heeeee3!!! ade mcm duta perabot x aku...


haaaa!!! mulelah aku...bile msk umah cantik jew trs jew berangn...bilelh nk dpt umah camni kan???.........haaaa3!!!


haaaaa....lepas kitorg duduk jew cr meje, tetibe mc suwoh sume wakil campus dok depan...Top2 member aku sume suwoh aku, dgn rele hati aku pown p lah dok depan...Dlm tgh dudok tetibe ade sowang hambe Allah dtg...lahhhhhhh!!!! rupenye member kampung aku, Sufi name die, dr UPM...heeee3!!! ape lg kitowg time 2, dok mengumpat jew lahhhh...


Dlm aku dok menunggu...Top2 MB melake pown sampai...Toleh punye toleh rupenye tempat die sebelah aku...haaaaa3!!! kaku arrr kejap...nak amek laok pown segan...Bile mc umum makan jew die terus jew cedok lauk masukkn dlm pinggan aku...segan lah pulak...Die cakap" yg laen jauh, awk jew dekat bolehlh sy tlg tuangkn"...heeee3!!! Lepas dr 2 aku pown buat jew muke x malu, makan bertambh2....

Haaaaa mai lah bee jempot makan!!!


nie lah time amek sijil utk wakil anak Melaka UniKL...


Inilah sijil yg dpt hari tue...ok lah kan.........


Nampak x kelibat hamper kt depan 2, haaa yg itu Datok Ali nye cenderehari...Tp, x pasal2 die pas kt aku suwoh amek n bagi2....haaaaa3!!! x dew ape lah sgt kt dlm 2, cume makanan n kuih2 tradisional dr melake....Tp best arrrr dh mcm special guess yg amat lak...bgs3!!!


Haaa nie time sesi berganbar...Aku ckp ngn Datuk ape tau " Tok Ali sy dah ade dl kt depan ni, bleh x kt mulekn ngn student UniKL"...dgn pantasnye die terus pggl mc suwoh pggl student UniKl p depan...haaaaa3!!!

emmm sblm blk sempat arrr gak amek gambar depan umah Melake...aku n Oni...heeee3!!!
Ok Tq kerana melawat blog ni, jumpe lg byeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!


1 comment:

D'Rimba said...

Hebat duduk sebelah Menteri Besar Melaka ya.....

Kenapa saya suka menyanyi???

Dalam hidup tiap manusia sudahpun dikurniakan kelebihan masing2. Walaubagaimanapun tak semua berpeluang atau rajin meneruskan kelebihan yang mereka ada. Yeeee, mungkin banyak faktor yang menghalang dari mengejar sesuatu perkara tu...Hari ini kita kata kita boleh berlakon, tapi belum tentu kita berpeluang melakukannya dek kerana peluang itu terlalu tipis. Samalah jugak seperti menyanyi. Yuppp belom tentu bende yang kita idamkan bakal menjadi kenyatan....Tapi, bagi aku nak tak nak life must be go on kan...Aku pasti akan buktikan pada semua dengan apa yang aku inginkan...Menyanyi tetap pilihankuuuuuuuuu!!!...

My Performance...

My Performance...
emmmm nie lah time nyanyi kt konvo unikl yg keberape ntah...lpe lak...(Mencintaimu)...