Monday, August 17, 2009

Mesyuarat Agung Kali Ke-2 UniKL Suara Group...


Slm...mari lihat wahai sahabat Suara ku sekalian...Meeting seterusnya akan diadakan seperti yang tertera di bawah...Jgn lupa hadir ok...Pada yang tidak dapat hadir, hantarkan sebab atau alasan yang kukuh ke email saya (emiebest_dealova88@yahoo.com)...Kepada sesiapa yang tidak hadir tanpa alasan yang munasabah, keahlian anda akan ditolak serta merta...Sekian, "Bersama Kita Memperjuangkan Seni Suara, Hidup UniKL Suara Group!!!"wsslm...


No comments:

Kenapa saya suka menyanyi???

Dalam hidup tiap manusia sudahpun dikurniakan kelebihan masing2. Walaubagaimanapun tak semua berpeluang atau rajin meneruskan kelebihan yang mereka ada. Yeeee, mungkin banyak faktor yang menghalang dari mengejar sesuatu perkara tu...Hari ini kita kata kita boleh berlakon, tapi belum tentu kita berpeluang melakukannya dek kerana peluang itu terlalu tipis. Samalah jugak seperti menyanyi. Yuppp belom tentu bende yang kita idamkan bakal menjadi kenyatan....Tapi, bagi aku nak tak nak life must be go on kan...Aku pasti akan buktikan pada semua dengan apa yang aku inginkan...Menyanyi tetap pilihankuuuuuuuuu!!!...

My Performance...

My Performance...
emmmm nie lah time nyanyi kt konvo unikl yg keberape ntah...lpe lak...(Mencintaimu)...