Tuesday, July 26, 2011

Kembali semule...


Perghhhh lame gile aku tinggalkan blog ni...bile pikir2 balik mmng x patot lah kan...sian blog ni, asyik layan fb je...hahahah...pape pon aku mcm nk buat welcome back je...nak launch besar2an blog ni...

Skunk ni aku dah pon practical utk degree level...last update blog ni pon mase aku diploma g...skunk dah degree...mmng dah lame lah kan...dok2 pikir2 aku hengat nak buat sajak or puisi2 hasil nukilan aku kat dlm ni...yew...kite tgk jew dulu...so kengkawan jom kite main kongsi2 blk.....

No comments:

Kenapa saya suka menyanyi???

Dalam hidup tiap manusia sudahpun dikurniakan kelebihan masing2. Walaubagaimanapun tak semua berpeluang atau rajin meneruskan kelebihan yang mereka ada. Yeeee, mungkin banyak faktor yang menghalang dari mengejar sesuatu perkara tu...Hari ini kita kata kita boleh berlakon, tapi belum tentu kita berpeluang melakukannya dek kerana peluang itu terlalu tipis. Samalah jugak seperti menyanyi. Yuppp belom tentu bende yang kita idamkan bakal menjadi kenyatan....Tapi, bagi aku nak tak nak life must be go on kan...Aku pasti akan buktikan pada semua dengan apa yang aku inginkan...Menyanyi tetap pilihankuuuuuuuuu!!!...

My Performance...

My Performance...
emmmm nie lah time nyanyi kt konvo unikl yg keberape ntah...lpe lak...(Mencintaimu)...