Monday, August 10, 2009

Cite pasal rokok jahanam!!!!!!!!!!





Salam3!!! sejahtere...wokey slamat mendengar coretan aku yg pertama nie...cite die,pasal rokok...Klu u all nak tau, aku ni bukan perokok tegar sebenaunye, tp kisah rokok ni bermula setahun yg lalu...Kisahnye..........




emmm sume owg tau kan rokok ni banyak kandungan yg lgsg x beri pape paedah, termasoklah aku yg selame ni kalau tgk owg isap rokok terus jew aku cakap "x gune punye owg,wat habes duet jew, nak mampos lak tu!!!...heeee3!!! dululahhh........




Tapi skunk ni...top3 aku lak yg merokok, emmmm adelah sebab die, bajet nak rokok kejap jew tapi lame2 dah melarat lak, 1st dy sebatang, 2nd day 2 btg, 3rd day lak bebatang2 sampailah jadi ketagihan...........Perghhhhhhhh!!! bak kate ahli persatuan rokok sedunie, x de rokok x leh hidop owhhhhh...tp x sume arrr........sengal kan???



ikot kan, dalam family aku, sume owg x suke aku merokok, expecially mak aku yg paling aku sayang dalam dunie ni.......heiiii!!! apalah aku kan, wat kecik hati mak aku jew klu die tau aku seorg yg sangat merokok..."kenapelah anak aku mcm nie???? ishhhh3!!!



bila aku dok temenong n pikir2 blk, semenjak aku merokok ni, mcm2 penyakit datang...sakit dada, badan lemah, batok2 n mcm2 lg....emmmm bende ni sume mmng bleh mendtgkn bencana...Dengan hati yg keras n ikrar yg sgt tggi, aku cube tinggalkn tabiat ni sikit demi sikit...X lah terus tiggal jew kan...mmng payah sket...Tp tu sume mentaliti kite kan??? Tiggalkn rokokkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!



Soooooooooo, utk kebahagiaan hari tue aku, lupekan pasal rokok...cubelah wat hisap bende lain kan.Gule2 kew, jari kew, haaaaaa3!!! aku x cakap yg lucah2 eaaaa...lempang kang...So kite jadilah org yg cerie tanpe rokok...heeeee3!!! bleh kew??? emmmm, bleh jew...



emmmmmmmmm...Jadikanlah Hidup Sihat Tanpa Rokok!!!
Ok lahhh eaaa...cukuplah kisah ni k........





1 comment:

onie said...

r..dah tau cam 2 g merokok wat...terus stop la klu brani....huhuhu

Kenapa saya suka menyanyi???

Dalam hidup tiap manusia sudahpun dikurniakan kelebihan masing2. Walaubagaimanapun tak semua berpeluang atau rajin meneruskan kelebihan yang mereka ada. Yeeee, mungkin banyak faktor yang menghalang dari mengejar sesuatu perkara tu...Hari ini kita kata kita boleh berlakon, tapi belum tentu kita berpeluang melakukannya dek kerana peluang itu terlalu tipis. Samalah jugak seperti menyanyi. Yuppp belom tentu bende yang kita idamkan bakal menjadi kenyatan....Tapi, bagi aku nak tak nak life must be go on kan...Aku pasti akan buktikan pada semua dengan apa yang aku inginkan...Menyanyi tetap pilihankuuuuuuuuu!!!...

My Performance...

My Performance...
emmmm nie lah time nyanyi kt konvo unikl yg keberape ntah...lpe lak...(Mencintaimu)...